У проекті «Шуцмани Путіна. Козаки» ми розповідали про те, як представники козачих угруповань Росії напередодні та під час анексії Криму масово прибували до півострова через Керченську поромну переправу. Їхали вони зокрема й пасажирсько-автомобільним поромом «Николай Аксёненко», який вийшов у свій перший комерційний рейс «Порт Кавказ – порт Крим» якраз 25 лютого 2014 року. Цей пором належить ТОВ «Аншип», яке входить до групи компаній «АнРуссТранс», власником якої є російський бізнесмен, колишній заступник міністра транспорту РФ Олександр Анненков. На той час він вже монополізував поромний бізнес у Керченській протоці.
Анненкову належать і залізничні пороми «Петровск» і «Анненков», що курсують Керченською протокою. Та й сама Керченська залізнична переправа належить Анненкову – саме його ТОВ «Анроскрим», що також входить до ГК «АнРуссТранс», займалося відновленням та запуском у 2004 році залізничного поромного сполучення між портами Крим і Кавказ.
Залізничні пороми також сталися Росії в нагоді під час анексії Криму – саме ними до півострова було доправлено ешелони з російською військовою технікою та озброєнням. До «референдуму» – потайки, вночі, а після – не криючись.