Правозахисники нагадали про зміни в обслуговуванні переселенців в Ощадбанку під час карантину

Життя
Ощадбанк
Відділення Ощадбанку у Слов'янську Донецької області Фото: oschadbank.ua

Правозахисники нагадали про зміни в обслуговуванні ВПО в Ощадбанку під час карантину.

Про це повідомляє чат-бот «Юридичний порадник для переселенців», розроблений фахівцями Благодійного фонду «Право на захист».

Непройдена фізична ідентифікація в АТ «Ощадбанк» не є підставою для припинення виплат банком.

На період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних з поширенням COVID-19, та протягом 30 днів з дня відміни карантину переселенці, які отримують соціальні виплати або пенсію в АТ «Ощадбанк», можуть не проходити фізичну ідентифікацію у відділеннях банку. На виплати це жодним чином не вплине. Так, відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-ІХ (зі змінами) на цей час забороняється зупинення АТ «Ощадбанк» видаткових операцій за поточним рахунком внутрішньо переміщеної особи за відсутності проходження фізичної ідентифікації.

Водночас сам АТ «Ощадбанк» подовжив строк, протягом якого можна не проходити фізичну ідентифікацію без загрози припинення блокування видаткових операцій по картковому рахунку, до 60 днів після зняття карантинних обмежень.

Подовжено термін дії банківських карток переселенців, який сплив під час карантину.

У зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів, пов’язаних з COVID-19, АТ «Ощадбанк» було прийнято рішення про продовження терміну дії банківських карток внутрішньо переміщених осіб, який сплив під час карантину. За останньою інформацією такі картки не будуть блокуватися до 1 жовтня 2020 року. Надалі строк їх дії продовжувати не планується.

Записатися на прийом до АТ «Ощадбанк» можна онлайн.

Переселенці, які мають рахунки у філіалах АТ «Ощадбанк» у Донецькій та Луганській області, можуть через Інтернет записатися в черзі для отримання банківських карток у зручний час. Наразі така можливість реалізована:

на офіційному сайті АТ «Ощадбанк»: https://cutt.ly/ifkhF3z;
у чат-боті банку: https://telegram.me/Oschadbothttps://www.facebook.com/oschadbot/

Крім того, за допомогою чат-бота можна:

  • перевіряти баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
  • замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
  • перевіряти стан заборгованості за картковим рахунком;
  • блокувати та активувати картки, знімати ліміти;
    уточнювати статуси картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
  • підключати SMS-банкінг;
  • продовжувати термін дії картки;
  • активувати можливість зняття готівки без картки та ін.

Разом з тим, як і раніше, записатися на прийом до спеціалістів АТ «Ощадбанк» можна за телефоном гарячої лінії банку: 0 800 210 800.

‎Ощадбанк продовжив до 1 жовтня термін дії банківських карток внутрішньо переміщених осіб (ВПО), прострочених під час карантину. Більше його подовжувати не будуть.

Нагадаємо:

  • В Ощадбанку працює електронна черга для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) з Донецької і Луганської областей, які відтепер можуть отримати картку у зручний для них час.