«Укроборонпром» звільнив керівника ДП «Антонов» Сергія Бичкова – «Схеми»

Новини
Фото: RFE/RL

Державний концерн «Укроборонпром» звільнив гендиректора держпідприємства «Антонов» Сергія Бичкова.

Про це йдеться у наказі генерального директора Укроборонпрома Юрія Гусєва, який є у розпорядженні програми «Схеми» (Радіо Свобода).

«Бичкова Сергія Андрійовича, генерального директора державного підприємства «Антонов», звільнити 4 квітня 2022 року з роботи відповідно до пункту 8 статті 36 Кодексу законів про працю України (підстави, передбачені контрактом – ред.)», – йдеться у наказі Гусєва.

29 березня Укроборонпром повідомив, що відсторонив Сергія Бичкова від виконання повноважень гендиректора держпідприємства «Антонов», яке входить до складу концерну.

«Підставою для відсторонення стало службове розслідування щодо, зокрема, перевірки окремих фактів, оприлюднених у засобах масової інформації. Генеральний директор ДК «Укроборонпром» Юрій Гусєв надіслав відповідні звернення до правоохоронних органів. «Укроборонпром» усіляко сприяє Службі безпеки України у з’ясуванні обставин можливих порушень», – йшлося у повідомленні.

У листопаді 2020 року Бичков був призначений виконувачем обов’язків керівника державного підприємства «Антонов», пізніше – був призначений на посаду гендиректора. До цього він обіймав посаду віце-президента, з вересня 2020 року – виконавчого директора ДП «Антонов».

Порушення, про які йдеться у заяві держконцерну, стосуються знищення української авіації на Київщині. 24 лютого російські війська завдали ракетних ударів по авіабазам в Гостомелі та на Святошині, були знищені літаки Ан-26, Ан-74 та флагман світового авіаційного флоту Ан-225 «Мрія». За попередніми оцінками, його відновлення коштуватиме понад 3 млрд доларів.

Знищений літак Ан-225 «Мрія» на аеродромі у Гостомелі Фото: Facebook Ukrainian Witness

Авіаційний гігант повернувся в Україну 5 лютого. За словами екскапітана «Мрії» Дмитра Антонова, літак можна було врятувати, однак керівництвом ДП «Антонов» не було ухвалено рішення про перегін за кордон. У відповідь на звинувачення на держпідприємстві стверджували, що провести евакуацію літаків завадили ремонтні роботи.

«Чому літак залишився в Гостомелі? Тому що не було рішення про перегін літака в будь-яке місце, нехай це буде Польща, найближчий аеропорт Жешув, Лейпциг», – сказав Антонов.

За його словами, 26 січня, майже за місяць до війни, представники НАТО та NSPA (так називають агентство, що займається закупками та забезпеченням Альянсу) через попередження Заходу про можливий напад Росії на Україну пропонували керівництву «Антонова» перебазувати весь його флот у Лейпциг – разом із усім персоналом, екіпажем та запчастинами.

«Відповіді на це питання не було», – розповів льотчик у своєму відео на ютуб-каналі.

«Я вважаю, що не було прийнято рішення про перегін, тому що був відсутній топ-менеджмент нашої компанії, який бадьоренько, за два тижні до війни, весь поїхав в Лейпциг», – додав Антонов.

  • Російські окупанти знищили флагман української авіації – легендарний Ан-225 «Мрія». Це відбулося на аеродромі «Антонов» в Гостомелі під Києвом, де перебував літак. Його відновлення коштуватиме більше 3 млрд доларів і потребуватиме тривалого часу. Україна докладе усіх зусиль, аби ці роботи оплатила держава-агресор.