Використання президентом Петром Порошенком робочих поїздок по регіонам країни для передвиборчої агітації ніщо інше, як використання адміністративного ресурсу і є неприйнятним.
Про це заявила Ольга Айвазовська, голова правління громадської мережі ОПОРА у програмі «Питання національної безпеки» (проект Центру журналістських розслідувань, ефір ТРК Чорноморська).
«З одного боку, візити президента пов’язані з його прямими повноваженнями, тобто відбувається виїзд на Схід, зустрічі з керівництвом області, воно має ознаки нарад, але з іншого боку, коли на форумах регіонального розвитку транслюється, як на Тернопільщині, агітаційний ролик президента і кандидата, і в якому прямо звучить заклик голосувати і в якому звучать слогани виборчої кампанії, то це навіть не між крапельками дощу. Ці речі, на мою думку, є неприйнятними», – сказала Айвазовська.
Вона вказала, що під час таких поїздок у регіони для діючого президента дійсно важко розділити, коли він виконує свої повноваження, в а коли зустрічається з виборцями як кандидат.
«Тому що в нього є державна охорона, від якої за протоколом він не зможе відмовитися, його супроводжують за протоколом посадові особи місцевого рівня. Але коли на цих заходах і офіційних зустрічах використовується агітаційна продукція, яка є агітаційною, без будь-яких маніпуляцій, це неприйнятно, тому що глава держави повинен показувати тренд. І, на жаль, на цій виборчій кампанії чим більше до дня голосування, тим менше зважають на закон», – наголосила Айвазовська.
Нагадаємо:
- З 7 лютого, дня реєстрації кандидатом в президенти, Петро Порошенко здійснив 19 поїздок по регіонах України. Центр журналістських розслідувань в матеріалі «Адмінресурс Петра Порошенка» з’ясовував: хто ж їздить по країні – кандидат в президенти або президент? Це робочі заходи глави держави чи передвиборна агітація кандидата? А також чи здатний сам Петро Порошенко відокремити передвиборчі заходи від робочих, а гроші з власного передвиборчого фонду – від бюджетних?