Пішохідний міст в Києві побудований фактично без законного відводу землі – Могильний

Новини
Юрист Георгій Могильний Фото: investigator.org.ua

Відкритий 25 травня в Києві мером Віталієм Кличком пішохідно-велосипедний міст між Володимирською гіркою і Аркою дружби народів побудований на території природно-заповідного фонду фактично без законного відведення земельної ділянки.

Про це Георгій Могильний, експерт в галузі земельних відносин повідомив у програмі «Питання національної безпеки» (проект Центру журналістських розслідувань, ефір ТРК Чорноморська).

«Там законного фактично взагалі не було нічого. Почалося з підробок документів на первинній стадії. Для того, щоб будувати будь-який об’єкт, потрібна земля. Є можливість будувати об’єкти транспортної інфраструктури, якщо вони передбачені містобудівною документацією. А міст генпланом не передбачено, іншої містобудівної документації немає, просто написали, що будують відповідно до діючої містобудівної документації та таким чином почали будувати без землі. Причому почали будувати на території природно-заповідного фонду, відчуження якого можна було тільки з дозволу Кабінету Міністрів – чого зроблено не було», – сказав Могильний.

Він також зазначив, що будівництво «мосту Кличка» загрожує сповзанням оточуючих пагорбів, оскільки в ході його зведення не була передбачена дренажна система для відведення підземних ґрунтових вод.

«Пагорби ми можемо втратити. Там дуже поганий грунт, там Хрещатий струмок протікає, а барражний ефект у нас ніхто не відміняв: якщо там йдуть підземні води, а на шляху ставляться опорні стіни і не робиться дренажна система (а система, наскільки всі бачили, що не робилася), відповідно, підвищується рівень ґрунтових вод і просто схили можуть сповзти. Вже відчули навіть на Поштовій площі, тому що це одна пов’язана система – там, де музей розкопаний», – вказав експерт.

Фото: investigator.org.ua

Нагадаємо:

  • 25 травня мер Києва Віталій Кличко напередодні Дня міста відкрив пішохідно-велосипедний міст між Володимирською гіркою і Аркою дружби народів. Активне будівництво тривало 5 місяців. Довжина мостового переходу – майже 212 метрів, виконаний він з бетону і скла. Покриття – з гусасфальту. Вага металоконструкцій – 460 тонн. Тільки центральна частина мосту (довжиною 63 метри) важить 125 тонн. Міст спирається на 4 опори – дві проміжні, на яких він змінює напрямок, і дві опори по обидва боки мосту. Висота найвищої опори 32 метра, найнижчої – 22 метри. Вартість будівництва самого моста – 275 млн грн. Загальна вартість декількох об’єктів – моста, фонтану, підпірних стін та інших витрат склала близько 400 млн грн.