Робота Керченської поромної переправи зупинена через відсутність замовлень на перевезення. Пороми належать групі компанії «АнРуссТранс», власником якої є російський бізнесмен, колишній заступник міністра транспорту РФ Олександр Анненков. 28 вересня паром «Крим» виконав останній рейс.
Про це повідомила прес-служба оператора на Керченській поромній переправі АТ «АнРуссТранс».
«Причина зупинки – відсутність попиту на перевезення. Головним напрямком діяльності Керченської переправи була перевезення залізничних вагонів з вантажами, пасажирів і автомобілів. Після відкриття Кримського моста перевезення були переорієнтовані, і попит на морське сполучення різко впав», – йдеться в повідомленні.
За словами гендиректора АТ «АнРуссТранс» Василя Анненкова, – сина засновника ГК Олександра Анненкова – у компанії більше немає замовлень на залізничні перевезення, а автопасажирський пором не виконав жодного рейсу в 2019-2020 році.
«Всього в Керченській протоці працювало три автопасажирські пороми «АнРуссТранс». Останній рейс з пасажирами на борту зробив паром «Крим» в жовтні 2018 року. Тоді судно переправило з Кавказу до Криму 10 пасажирів і три автомобілі при загальній місткості 685 пасажирів і 160 автомобілів», – йдеться в повідомленні.
Пороми на лінії «Крим -Кавказ», що належать компаніям групи «АнРуссТранс” Олександра Анненкова, під час окупації Криму забезпечили доставку російських військових, козаків та бойової техніки до Криму, про що ЦЖР писав в розслідуваннях «Поромник окупації» та «Шуцмани Путіна. Козаки».
Севастопольський «Морський банк», що належить О.Анненкову, його дружині і дочці, був перереєстрований за законодавством РФ під назвою “Морський» і допоміг утримати від колапсу фінансову систему Криму після окупації. «Морський банк» внесений в український санкційний список у 2018 році, а в 2020 році в банк була введена тимчасова адміністрація (детально про це – в дослідженні «Кримський банкопад-2020: санкції таки працюють»)
Олександр Анненков внесений до списку санкцій РНБО України, обмежувальні заходи також застосовані до ряду його компаній: АТ «АнРуссТранс», ТОВ «ТІС-Крим», яке керувало роботою поромної переправи «Крим-Кавказ» під час окупації Криму, ТОВ «Ювікс», «Імперіал», «Термікс», «Одеон», «сімки», «Технекс», «Ягуар» і «Янкон» (всі – м Керч, вул. Свердлова, 26), а також ТОВ «Ангарант» (Севастополь) .
Водночас, до списку санкцій РНБОУ не були внесені судноплавна компанія ТОВ «Аншип», через яку АТ «АнРуссТранс» володіє поромами, і українське ТОВ «Техінвестсервіс», дочірнім підприємством якого аж до 2017 року була кримська компанія «ТІС-Крим» і яким Анненков володіє через кіпрську компанію «Ві-Бі Югтранс термінал.Ко.Лімітед». Ця ж кіпрська компанія є засновницею ТОВ «Текко» в Керчі, а разом вони заснували севастопольське ТОВ «Ан-капітал». І кіпрська, і дві кримські компанії відсутні в списку санкцій РНБО.
Нагадаємо:
- 10 червня 2020 року посли ЄС на рік затвердили продовження пакету санкцій щодо РФ, введених в зв’язку з окупацією Криму.