«Київавтодор» таки уклав угоду з «Автострадою» Шкіля на ремонт шосе у Києві за ₴1,3 млрд – «Наші гроші»

Корупція
Хапківськ шосе у Києві. Фото: kyivvlada.com.ua

Комунальна корпорація «Київавтодор» 30 вересня уклала угоду з ТОВ «Група Компаній «Автострада» Андрія Шкіля на капітальний ремонт 5-кілометрової ділянки Харківського шосе у Дніпровському та Дарницькому районах столиці за 1,26 млрд грн.

Про це пишуть «Наші гроші» із посиланням на дані у системі Prozorro.

«Найбільшим тендером тижня, на жаль, став ремонт вулиці в спальному районі Києва за 1,26 млрд грн… Ми сподівались, що «Київавтодор» з вертикалі Кличка відмовиться від ремонту Харківського шосе за такі гігантські гроші до кінця війни. Бо ці гроші вкрай потрібні для оборони, тоді як покращення однієї вулиці в спальнику ніяк не покращує обороноздатність країни, що шукає гроші на зарплати військовим», – йдеться в публікації.

Для прикладу у виданні зазначили, що вартість ремонту однієї цієї вулиці в Києві більша, ніж сумарна вартість добудови антишахедного захисту Дністровської ГАЕС (ціна – 0,67 млрд грн) і будівництва лінії фортифікацій в Запорізькій області (0,44 млрд грн).

Як повідомлялось, 5 вересня група компаній «Автострада», одна з найбільших дорожньо-інфраструктурних компаній в Україні, перемогла у тендері на капітальний ремонт Харківського шосе – однієї з основних вулиць на лівому березі Києва.

Очікувана вартість закупівлі становила понад 1,4 млрд грн. У тендері було два учасники. «Автострада» запропонувала виконати роботи за 1,26 млрд грн, тоді як пропозиція компанії «Автомагістраль-Південь» становила понад 1,38 млрд грн.

ТОВ «ГК «Автострада» належить Максиму Шкілю, власнику групи MS Capital (ТОВ «МС КАПІТАЛ»).

За інформацією КМДА, проєктом передбачений ремонт проїжджої частини і тротуарів, мережі дощової каналізації та зовнішнього освітлення, а також підземних пішохідних переходів. Для безпечного та комфортного пересування людей з інвалідністю та маломобільних груп ремонт магістралі виконають з урахуванням принципів безбар’єрності. На пішохідних переходах і велопереїздах занизять бортовий камінь у рівень із проїжджою частиною та влаштують тактильну навігацію. У підземному пішохідному переході поруч з Інститутом хімії високомолекулярних сполук НАН України облаштують ліфти.

Для покращення організації дорожнього руху влаштують нові світлофорні об’єкти, а в місцях, де є така можливість, – додаткові смуги для лівих поворотів.

Протяжність ділянки, на якій здійснюватимуть капітальний ремонт, становить 5,4 км.