Міністерство оборони презентувало застосунок “Армія+”, що дає старт цифровізації документообігу у Збройних силах; наразі він дає змогу подати електронний рапорт та взяти участь в опитуванні.
«Від сьогодні працюватиме застосунок Армія+. Він стартує з базових функцій, і будемо наповнювати його новими функціями. Зокрема, одразу (запрацюють – ред.) електронні рапорти, коли за кілька хвилин і кліків можна буде зробити те, що зараз займає щонайменше години і дні. Також буде АрміяID та опитування, щоб бачити реальну ситуацію із забезпеченням наших підрозділів. І це тільки перший реліз Армії+. Далі так само як ми наповнювали нашу Дію новими функціями, будемо наповнювати новими можливостями і Армія+», – розповів Зеленський, пише Укрінформ.
Він відзначив, що мета цього року за стосунку у тому, щоб звільнити українську армію від марудної паперової роботи, щоб командири і солдати не витрачали свій час на застарілу і нікому не потрібну бюрократію та заповнення паперів.
В першому релізі буде декілька сервісів:
електронні рапорти;
опитування — Армія ID Через «Армія+» можна буде подавати рапорти в декілька кліків.
Підписати його двома видами електронних підписів.
Знаючи Армія ID командирів, можна відправити рапорт на погодження.
Після всіх погоджень, рапорт впаде в СЕДО бригади, де його підпише комбриг В першому релізі буде 11 найпопулярніших рапортів в 4 категоріях з якими ви зіштовхуєтесь по службі.
Реєстрація в системі, як військовослужбовця проходить через обмін з реєстром «Оберіг».
Читайте також: У 88% справ українські суди скасовують штрафи від ТЦК