Дивиться блог Сергія Старушка про Азовське і Чорне моря, українські порти і акваторія яких захоплені російськими окупантами і незаконно використовуються у війні проти України та тотально грабуються.
Під експропріацію окупаційних урядів і військових потрапили не тільки портова інфраструктура державних підприємств – портів, обладнання стивідорних компаній, катери місцевих рибалок.
Під виглядом націоналізації були вкрадені іноземні судн, які прийшли до українських портів за зерном, металом та іншими вантажами, і були заблоковані російськими військовими. 24 лютого 2022 року у порту Маріуполя були заблоковані шість суден під прапорами іноземних країн, одне із яких, Блюстар.
І хоч воно і під прапором Панами, належить компанії з Одеси. Два турецькі судна окупанти відпустили, мальтійський «Азбург» розбомбили, а решту – експропріювали і передали в управління дуже модній федеральній установі «РосКапСтрой», яка нагріла руки на жирних будівництвах у Криму і доклалась до руйнації Ханського палацу. І тепер, як встановив Сергій Старушко, крадені балкери, разом із російськими суднами ходять морем як пірати – з виключеним АІС і перевозять крадене зерно і метал із крадених українських портів.
Як у так званої «ДНР» з’явився «торговельний флот», хто ним управляє та які крадені балкери перевозять крадене зерно із портів Маріуполя і Бердянська.